Bio


Ikvälla ska vi då gå på bio allihopa , det är jag , Mamma , Anders, Tomas . Camilla , Sandra , Miranda och Dina , Som har lyckats komma över förhandsvisnings biljetter till en sk sommar komedi , får bara hoppas den är rolig och bra ....

Sen blire bara hem o slänga sig i sänga , fast först borde jag nog sätta dit nya sängkläder för dem åkte i tvätten igår så jag fick allt sova i Camillas säng för jag var verkligen för trött o lat för att fixa det , så jag o djuren har allt sovit väldigt gott fast sängen dära är lite för mjuk för min stackars rygg men kuddarna o täcket övervinner de negativa

Sen fick jag allt ett trevligt uppvaknande av lilla bebban som kom o hoppa i sänga för hon tyckte nog allt att faster Jenna hade sovit nog länge när klockan var 08.00 jag förtytdligar 08.00 *S* Och därefter vart det frukost o se vare allt full rulle hära hela dagen tills bebba for hem till Sandra ...

Ne nu ska jag ta o slöa innan bion




Over and Out



XoXo / Jen

Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback