2009-07-11



Vad har hänt idag ? inte mycket alls , legat o solat med Camilla tills ja va tvungen gå ner till mor o låna hennes hemtele för att någon skulle ju prompt tala med mig , men inte blev jag nå klokare av det samtalat när det väller saker över en som vissa personer inte ens har med att göra eller överhuvudtaget inte har någon konkret fakta inom ämnet , men nej det skall bara springas och berättas ialf för att dem tror sig veta hur det ligger till sen får jag ÄTA upp det med råga ... men men som vanligt då ... Snälla Snälla du sköt ditt liv med han så sköter jag mitt liv som jag vill utan din inblandning eller hur puss på dig gumman lilla lev ditt istället för mitt  ....


Ahh nu skall Camilla laga mat till mig i vanlig ordning JAA jag är jävulst bortskämd jag vet :P
Så nu går jag





Over and Out


XoXo / Jen

Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback