04.30

La mig vid 22 igår bara för att jag var tvugen få mig lite sömn när jag skull upp före fan idag  för att hinna med bussen
Men hur bra tror du då jag sovit ? ungefär som en kratta å klev upp för en timme sedan  , har drömt någon jäla sjuk mardrömsliknande dröm med min mor som var en  huvudperson var av ibland så var de en annan gammal gumma , o det var pappa o farfar  en bror o fan o hans moster vilka mer som var med  , jag vet iallfall att det va någon gång på 1800 talet växlande till 2000 talet hela tiden , drömmen kunde som inte hålla sig till ett århundrande utan var tvugen hoppa som en gås , Ja just ja skulle dra min mamma inför rätta för vad hon hade gjort den lilla pojken som oxå var med i drömmen , ja det var väl mest mamma o denna pojke de handla om , men men drömmar kan vara som dem är ...
Jag vara mig rätt så jävla trött kommer nog somna på bussen om ja känner mig själv o så komemr hela dagen bli förstörd
Men jag har ju iallfall tur med nätterna härefter då jag får sova med Snutt o slippa mardrömmar o dylikt för jag sover verkligen gott då ...

Ne nu ska ja ta och göra iordning lite frukost så man slipper gå hungrig hela dagen  hehe ... 




xoxo / Jen

Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback