väntar ...


Jaha nu sitter jag då här o väntar på att min käraste ska komma sig för o sätta på nån bra film som man kan somna till :P
men men de tar en sådan tid så jag hinner nog somna före eller så inte för jag har just hittat världens godaste kaka dvs Ballerina choko , tror fan inte jag smakat godare på länge ...

Annars idag har jag bara bott i tvättstugan från 12 - 17 och så jälla skoj vare ikket :P  men vad gör man inte för sin kära mor
efter att ha tillbringat hela dagen i tvättstugan blev de go mat hos mamma o Anders med Cilla o Tomas o så klart världens sötaste terrorist sen gick vi hem sen var dagen slut .............

nu går jag


xoxo / Jen

Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback