Dhaaa

Sitter just nu på biblofiket o tittar när cilla jobbar =)
Fast jag har svårt att sitta still det blir som aoutomatiskt att så fort det kommer någon så går jag till kassan även fast jag inte behöver göra det idag , men men cilla får ju lite avlsatning *S*

Asså detta problem jag har med mina gråtattacker går till överdrift eller hur man nu skall utrycka sig , läste just i aftonbladet om unga tjejjer som röker o de är ju inget sorgligt med det men nog fan ska ja få en attack iallfall ... MEN HALLÅ !!! vad e de för fel på mig kan man undra , troligtvis är det som jag hoppas på att det är något med lamictal som gör det å att det blir bättre sen när provresultatet kommer å dem ser hur den ligger i kroppen ...  För om inte så vette gudarna va jag gör , för nog har jag alltid vart känslg i vissa saker men detta är bara för mycket så här känslig e inte normalt att vara ....


Jag blir som sagt TOKIIIIIIIG

å inte nog med det fick
Sandra mig att gråta en liten skvätt med , hon är bara för söt den flickan , kolla in hennes blogg så ser ni ju själva ...

Ne nu ska jag ut o ta mig en rök

Måste bara tilägga att tårarna kom när jag läste om en 12 åring som fick vänta på en taxi i 1,5 timme ...

xoxo / Jen

Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback