Sova Sova

Idag klev man då upp väldigt tidigt för att man hade ett möte med förnedringskassan men inte blev det något av det så de sluta med att ja somna när jag låg o kolla på nån serie å alla som känner mig vet att om jag somnar efter att jag en gång redan vart uppe så sover jag resten av dagen o det är precis det jag har gjort eller okej nej inte hela dagen vakna ju där vid halv 4 o satte på en film så jag förhoppningsvis skulle hålla mig vaken tills det var dax att gå ner till mamma för lite middag ( jo jag lyckades hålla mig vaken ) så jag åt den goda kycklingen mamma tilllagat sen gick jag hem igen för att fortsätta se klart filmen som jag inte hann se , den var faktiskt rätt bra Baby Mama hette den , Men inte är jag pigg för det nej nej jag e snarare tröttare än vad jag var när jag klev upp kl 8 i morse o jag vill bara sova sova sova så det blir nog till att sova snart igen , ska försöka ta mig upp kl 8 i morgon med men då ska jag åka till "jobbet" o hänga gäng dära istället för att bara sitta hemma o glo eller sova för de brukar jag ju vara bra på ;P

Så denna dag har bara bestått av ett ända stort sovandes o inget annat men men så gere när man tycker om att sova de ända negativa med det är att man blir arg på sig själv för att man just sovit bort en HEL dag så då får man muttra lite uti det
sen var de bra med det ....

Ohh sen vill ja gratulera min
Sandra på namnsdagen ( jag e så duktig som kommer ihåg det )


Sandra som  försöker våldföra sig på min axel 
fast det är bra länge sedan detta kort är taget

Nu blire att kolla vad Sex Drive är för film sen blire sova lite mera


xoxo/Jen

Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback