En Lista

Brukar du komma i tid: Jadu oftas är jag nog det men de sägs att fint folk alltid kommer sen

Vad hade du i din mun senast:
Rostmacka med marmelad

När mår du bra:
  När jag får choklad *Yummie* å får vara med mina änglar var av en av dem är min lilla Skruttan

När blev du fotad senast:
Förra veckan kanske

Hur känner du dig nu:
Likgiltig

Kan du laga mat:
Jodå jag e riktigt duktig på det bara jag sätter den sidan till

Vad pluggar du:
Pluggar ? Går det att äta ?

Vad tycker du om fötter:
Fotfobi säger väl allt

Är du smart:
Absolutia

Vad har du på dig:
Täcke ? .

Är du aktiv i skolan:
Troligtvis inte eftersom det är många år sedan jag gick i skolan

Vad saknar du:
Det är mycket det

När och varför grät du senast:
Senast idag

Var det pinsamt att svara på det:
Nej varför skulle det vara det? alla gråter väl nångång kanske inte till sporten som jag gör iofs jag gråter för allt *S*

Hade du en bra kväll igår:
Jorå det hade jag

Din favoritdryck på morgonen:
Kaffe

Vad ska du göra i sommar: 
Vara här hemma o semester i Ösd som vanligt

Är du nöjd med ditt liv:
Det är väl inte precis som jag vill inte men man får inte allt här i livet 

Vad vill du jobba som: 
KebabFlikka *Asg*

Har du tråkigt just nu:
Nä inte direkt babblar skit med Skruttan

Vad gör livet värt att leva:
Bra fråga nästa tack

Vad i livet ångrar du:
Egentligen ångrar jag inget för annars hade jag inte vart den jag är idag men finns väl en del saker man kunnat göra annolunda hehe

Är du musikalisk:
Det tåls att diskuteras

Vad lyssnar du på för musik:
Allt möjligt

Kategoriserar du dig själv i någon stil:
Jenna stil *S*
Är du bortskämd: Ärligt talat är jag nog nå jävulst bortskämd

Är du trött:
Borde jag vara det när jag sovit hela kvällen *S*

Vad gör du imorgon:
Ska till läkaren sen vette gudadrna

Din första

Operation:
Var i 8 års åldern och opererade ögat

Första piercingen:
Öronen

Första bästa vän:
  Skruttan

Första priset:
????

Första sporten du började på:
Basket

Första husdjuret:
iller

Första semestern:
Byske Kanske

Första konserten:
Carola Häggkvist ? Haha

Första kärleken:
Öhm... Anders ?

Favoriter:

Filmer:
  Komedier och skräckisar!

Tvprogram:
Tv vad är det ?

Musik:
Allt Möjligt

Drink:
Vita Ryssen

Kroppsdel (på kille):
Händer

Sport:
Hockey

Plagg:
De ja känner för

Skola: ?


Bok:
Idun o Freja

Just nu:

Äter du:
Inget.

Dricker
du: Inget.

Ska du:
Sova

Lyssnar du på:
Ljudboken Freja

Väntar du
: Bättre tider?

Tittar du på:
Skärmen?

Vad du föredrar (motsatta könet):

Läppar eller ögon:
Ögon

Kramar eller kyssar:
Både och

Kortare eller längre:
Längre

Snygg mage eller snygga armar
: Varken eller

Busig eller lydig:
Busig


/ xoxo Jen

Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback