Sjukt



Asså jag blir bara så jävla förbannad på allt o alla ?
Varför i helvete ska man inte kunna skriva i sin blogg va fan man vill ?
Vem fan har med att göra vad JAG eller någon annan skriver i sin EGEN blogg ?
Hur jävla funtad är man om man sitter o läser andras bloggar bara för egen vinnings skull eller för att föra vidare och inte nog med det så ska det vridas o vändas o läggas till saker så de låter bättre för den "andre" , eller varför helt enkelt inte bara tolka det som man vill tolka det o sedan säga till en "annan" att JENNA hon skriver det här o det här o hon ljuger bara en massa o hon säger si o så fast jag egentligen inte menat alls något åt det hållet eller så var allt det den "andre" sa bara ren jävla lögn för att de var något helt annat jag skrev  Men den "andre" läste det som "den" ville ?
Jag har själv vart tvugen att sluta skriva i bloggen just pga det och det sluta med att man tillslut inte skriver något alls för att de är inte lika kul att skriva när man inte får skriva de som faller en in, 
Att hela tiden vara tvugen att tänka på vart enda ord du tänkt printa ner för att inte trampa på en öm tå . 
Ja visst man kan ju alltid skriva ungefär så här " Idag klev jag upp kl 8 sen hände en massa saker som jag tyvärr inte kan skriva om för det är alltid någon som har något att tillägga o gnälla över saker o ting sedan blev kl 22.00 då duscha jag sen la jag mig o sov så det var den roliga dagen ni får höra om"  , Sen upprepar sig bloggen så dag efter dag , Ja så är det då bara de man får skriva kan man ju lika gärna låta det vara ,  och de är ju inte rätt det är heller och defenetivt inge kul att man ALLTID ska vara andra till lags,
Det finns visst massa jag skulle vilja skriva om i MIN blogg men de blir att man skriver sen suddar man ut det lika fort för oj jag råka skriva något om tex min "släkt" o det får jag ju inte göra för allt ska vara så jävla anonymt o hemligt i denna jävla värld , du kan ju fan inte ens skriva om att du druckit kaffe med en person för man får inte nämna dennes namn (nej detta med min släkt var bara ett exempelTA EJ ÅT ER O TA DET INTE PERSOLIGT det var bara ett exempel som jag sa ) ... men jag kanske ska ta efter andras exempel o göra precis som jag vill o skita i vad andra har att säga o vill dem helt enkelt inte bli omtald behöver dem heller inte finnas i min närhet, just pga att det är MIN BLOGG o inte någon annanas o jag skall inte behöva ta hänsyn till andra i vart enda ord jag skriver ... Men jag menar heller inte att bara för att man skriver vissa saker i sin blogg måste man skrika ut precis allt som händer eller HUR  ???  För lite vett har tillomed jag så jag vet vad som är rätt o fel o vad som kan vara känsligt eller inte känsligt vad som e anstädigt eller inte ...

O nu har är jag så upprörd så jag måste sluta skriva innan allt kommer sig ut i skrift som inte bör ...


Jo jag spry galla o jag gör det snart över allt o alla

o har du några invändningar HÅLL DEM FÖR DIG SJÄLV jag är inte INTRESSERAD över att höra det just NU !!!!!


xoxo / Jen



Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha lugna ner lillhjärtat fröken. Akta så du inte får en hjärtattack!



Och jodu, det är en stor soffa. Man skulle kunna sova fyra i den utan att trängas speciellt mycket hehe!


Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback