Tidsfördriv

Tidsfördriv hittat hos Emmys Blogg

1. Hur gammal är du om fem år? 33 må ja då fylla (usch fy o blä )

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?  Ja det var ju då Elaka Tant Cilla :P

3. Hur lång är du? ca 170 cm har jag å Sandra kommit överens om Haha

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Sex Drive var de nog jag såg igår

5. Vem ringde du senast? Elaka Tant Cilla

6. Vem ringde dig senast? Elaka Tant Cilla

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Har den första mobilen var det Sandra som skrev Ja Jag räknar alltid ut allting bra ... Och på den andra mobilen Fick jag ett av Jörgen där det stod Ok ska kolla det ...

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smsa, jobbigt att sitta i telefon

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda

10. När såg du senast din mamma? I morse

11. Vilken ögonfärg har du? Grön/blå beroende på ljuset...

12. När vaknade du i dag? 08.00 (kors i taket)

13. Vilken är din favoritjulsång? Gillar inte direkt julsånger men måste jag välja en blir det Adolphson & Falk - Mer Jul

14. Vilken är din favoritplats? Sängen :P

15. Vilken plats föredrar du minst? Ute bland folk ?

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Vet ej i en lyxvilla i östersund kanske Hehe

17. Vad skrämde dig som barn? Det fanns nog mycket

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Var nog något som jag o Elaka Tant Cilla Svammla i ...

19. Hur stor är din säng? 180 ? sådan där dubbelsäng kanske ?

20. Vem sov du senast tillsammans med? Min käraste

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Oftast utan

22. Hur många kuddar har du i sängen? Just nu 8 st men brukar ha 13-14st minst

23. Hur många landskap har du bott i? Två ?

24. Vilka städer har du bott i? Luleå o Östersund o ett tag i Boden

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? beror ju absolut på vädret

26. Är du social? Osocial för det mesta förutom mot dem jag :P

27. Vilken är din favoritglass? Mars o Snickers

28. Vilken är din favoritefterrätt? Finns ju så många så de går int att välja ut någon

29. Tycker du om kinamat? Jo det är Yummie det

30. Tycker du om kaffe? Utan kaffe skulle jag inte överleva länge

31. Vad dricker du till frukost? Kaffe , Te , Juice

32. Sover du på någon särskild sida? Jao alltid längst från dörren

33. Kan du spela poker? Jao tror nog jag kan de ja

34. Tycker du om att mysa/kela? Ja, vem gör inte det ?

35. Är du en beroende människa? Yepp blir lätt beroende av saker o ting nästan skrämmande besatt kan jag bli  ...

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja det gör jag eller iallafall gjorde ...

37. Vill du ha barn? Ja de skulle jag väl vilja men det lär tiden utvisa om jag får eller inte ...

38. Kan du några andra språk än svenska? Lite engelska

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej inte vad jag vet , bara mamma som agerat ambulans

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet är väl mysigt men de blir sällan av ...

41. Vad spenderar du helst pengar på? Allt skräp och onödiga ting jag kan hitta

42. Äger du dyrbara smycken? Jao om guld e dyrbart så , annars e de bara en massa billigt skit fast fint skit

43. Vilket är ditt favorit program på tv? Tittar väldigt sällan på tv men om de händer så brukar de ofta vara våra bästa år och hem till gården men det är inga direkta favoriter , laddar hem de mesta jag ser på ...

44. Kan du rulla med tungan? Nja ne jao mjo inte alls

45. Vem är den roligaste människan du känner? Alla jag känner är roliga på sitt sätt :P

46. Sover du med gosedjur? Nej det var länge sedan jag sluta med det HaHa

47. Vad har du för ringsignal? På den ena mobilen Torkel i knipa på den andra nån Indian phone advisor (rejält irriterande är den men har int orkat byta )

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Nopes

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En kaffe kopp med hjärtan eller koftan jag har på mig

50. Flirtar du mycket? Nopes jag flirtar aldrig :P

51. Kan du byta olja på bilen? Haha bra fråga , måste testa en vacker dag

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nepps det har jag inte för jag har inget körkort

53. Vilken var den senaste boken du läste? Känn pulsen slå

54. Läser du någon dagstidning? Läser på nätet så de blir ju Öp , kuriren, NSD, Aftonbladet . Expressen och Metro

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nopes inte längre

56. Dansar du i bilen? Haha nej

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Lugna favoriter

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Kommer ej ihåg

59. När var du i kyrkan senast? Min farfars begravning

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? De må ha vart Monica eller Erik o så Elka Tant Cillas pappa Åke =)

Jag utmanar Sandra att göra denna! ( Men tror dock inte att hon gör den )

Kommentarer
Postat av: Hans

Fungerade din lilla mobil efter skumbadet?


Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback