Shrek 2

Jag håller på att spela Shrek 2 på X-box men var tvugen ta ett go bloss för att lugna ner mina stackars små nerver för jag håller på att bli tokig , för börjar det gå fel så fortsätter
det med det oxå så tänkte att en paus kunde göra susen får se hur den braiga iden funkar då ...
Om int annat får jag tvinga hit Sandra o så får hon ta sig för bi hindret jag försöker mig på :P hon e faen en spelnörd om någon är ,  för det hon inte lyckas med är inte ens värt att försöka sig på heller *S*





Ne nu återvänder jag till mitt nördande ...


Xoxo / Jen

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha hur många gånger ska jag behöva säga att jag är världens stoltaste nörd! NÖRD FOR LIFE BABY!!


Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback