Nördar

Jaha nu sitter man här igen o nördar på jobbet , man har liksom inget bättre för sig ...
Men he e rätt trevligt iallafall , finns ju mycket fiiiint att titta på :P
Såg allt en extra söt pojke idag , men vem de vara tänker jag inte förtälla för den personen vet vem den själv vara :P

Har beställt cigg nu oxå så man har ett tag framöver , de är som bra att bunkra upp innan alla pengar gått åt till annat skräp för mat är jag väldigt dålig på att handla förutom när de kommer till "frukost mat" o skräp mat ...

Ohh idag kommer Cilla vara i Luleå osså ända tills på fredag för nu måste hon göra klart den sista städningen för de är inte länge kvar tills min bror får ta över den ... he ska bli skoj de ...

sen har jag ett dilemma ska jag åka till byn i helgen eller ska jag inte det jag har som svårt att bestämma mig riktigt , jag vill ju åka på ett sätt men på ett annat inte eftersom jag lovat att min bror ska få ställa sina saker i mitt datarum å de tänkte han göra till helgen , men jag kanske inte behöver vara hemma bara för det för han kan ju ta Sandras nyckel hem till mig, så de löser sig alltid på något sätt , men men jag får se hur jag ska göra ...


Fast nu tror jag att jag skall dra ner på rökningen igen för ja köpte mig just lite snus :P  jag är en riktigt svammel Majja jag

Ajja skall väl göra annat nu som en tråkig lista eller gå o babbla skit med Elaka Tant Cilla ....


xoxo / Jen

Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback