Medans Jag ...

Jag lägger väl in en lista medans jag väntar då i brist på annat :P


Listan

5 SKULLE

Skulle du vilja vara längre? Nja jo kanske bara En eller två cm längre *S*

Skulle du vilja väga mer? Är det en kuggfråga ?

Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? Nej det tror jag inte , fast sant det beror väl på varför

Skulle du vilja ha sex med en kändis? Ja inte tackar man nej till Nicolas Cage , Sean Connery Eller John Travolta inte ...

Skulle du vilja dricka dig full nu? Nej, varför skulle jag vilja det ?


10 KAN

Kan du röra på öronen? Nej

Kan du slicka dig på näsan? Nej

Kan du kolla i kors med ögonen? Mjo de e ju int svårt

Kan dina föräldrar lita på dig? Jo Absolutia

Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Haha bara om jag sover *S*  Vissa säger att jag har mundiarre ...

Kan du vara på fest utan att dricka? Haha klart jag kan det

Kan dina vänner lita på dig? Yeppsan varför skulle dem inte kunna ?

Kan du tänka dig att pierca naveln? Ja varför inte

Kan du suga? Ja det beror ju på vad men det sägs så iallfall :P

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Jodå nog kan jag men frågan är ju om jag vill :P


15 HAR

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Det har väl hänt mer än en gång jag är inget underbarn direkt *S*

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Säkert nån gång

Har du ett syskon? Lillebror x 2 Tomas o Marcus

Har du varit full den här månaden? Det har jag :P

Har du någonsin haft sex med någon? Nej är oskuld

Har dina föräldrar ljugit för dig? Ja det tror jag allt dem har

Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Mjo de har ja men har inget bättre för mig så jag fortsätter hehe

Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nepps

Har du pussat någon som är fyra år äldre?
Jaos

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? Jaos

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?  Nopes Diggar Lamkött Hehe * SheepMeat you Now * Eller rättare sagt * Now that i have seen you i wanna play with you sheepmeat !!! * om vi ska vara riktigt petiga :P (Internt skämt)

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? Knepig fråga med tanke på att jag använt mig av droger så vet inte om jag funderat så mycket på det ...

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? Jaos

Har du haft sex med mer än tre personer? Jaos , fast jag är fortfarande oskuld :P 

Har du ljugit på någon fråga än då? Nepps det har jag ikket förutom det där med oskulden då Hahaha


20 VEM

Vem är din bäste vän?
Sandra

Vem älskar du? Finns la nåra

Vem hade du senast sex med? Haha som att ja skulle skriva de hära

Vem vill du bli full med?
Sandra who else

Vem är den bästa artisten? Bra fråga nästa tack

Vem pratade du senast i telefon med? Mamma

Vem har du en liten crush i? Top Secret

Vem är snyggast i världen?
Jag ?  Hahaha

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? Det hade självklart vart Ebba eftersom hon kan behöva de när hon blir äldre hehe

Vem är snällast i världen? Lätt svar för inte var de då jag som är elak som få men kanske de vara någon vid namn jag vet inte vad ...

Vem är din bästa kompis? Sandra

Vem vill du prata med? Ingen vad jag vet

Vem sov du med senast? Min Käraste

Vem såg du full senast? Alla muppar på krogen (svar stulet av Sandra)

Vem vet allt om dig? omöjligt att någon skulle veta allt om mig men Sandra o Min Mor vet det mesta om mig

Vem kysste du senast? Top Secret

Vem kramade du senast? Gosade med söt trollet

Vem kan berätta allt för dig? Finns la en del

Vem kan du berätta allt för? Sandra o Cilla

Vem hatar du? Tänker jag inte ens nämna vid namn ...


Nu blire ÄNTLIGEN film :P

xoxo / Jen


Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback