Just

Nu ska vi se  klev upp före 5 satte mig på bussenå  åkte hem från byn , kom hem läste bloggar , duschade , gick till mamma o drack kaffe o därefter kan jag inte skriva mera vad som vart , sen gick jag hem börja kolla despo sen läste jag lite bloggar sen lyssna jag på en ljudbok Freja somande vanade fikade med miranda o spela skipbo var ut me hunden min ett x antal gånger idag sen har ja babblat skit på msn men de kan jag inte skriva om ifall någon skulle ta åt sig ... å nu ja då ligger jag hära o lyssnar på freja o glor ska snart säga godnatt o sova '

Ahh jo jag vill på bio på lördag får se om de blir får höra med käraste ,,,,


Weiiiie visst var det ett roligt inlägg ....


xoxo Jen



Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback