Biljard


Idag blev man väckt av sin kära mamma vid 11 tiden kanske , hon ville ha med mig på en sväng till Colorama för att kolla tapeter för att hon ska tapetsera om i sitt sovrum o det e då inte lätt att hitta fina tapeter så de passar ihop när man vill ha en fondvägg i sovrummet för vi var där rätt länge men till slut så hitta hon o bestämde sig för att köra på de ljusgröna .
Själv ska jag ju med tapetsera om i hall o vardagsrum med en fondvägg så jag skall ha 3 tapeter som på något sätt ändå  går ihop med varandra , men jag gav då upp tillslut o insåg att  jag måste ta min bror till hjälp eftersom han har lite mer öga för det än vad jag har ,jag får la helt enkelt  ge han fria händer o se vad han kommer fram till :P 

Sen åkte vi på röda o willys , var in på röda o hitta ett litet biljardbord som du kan ha på köksbordet eller vars du nu vill ha det , tänkte att de kanske kunde vara skoj för Ebba att leka med det om inte annat så kanske vi andra tycker de kan vara skoj att fumla på med :P sedan så köpte jag en skobil som låter o har tryck "knappar" eller vad man nu skall kalla det ....

Sen vare bara hem o lägga sig på sofflocket vakna upp till middagen o sen gå hem för att dricka kaffe o tröstäta en liten bit kaka o satans god var den med vill ja lova så de blir nog en liten bit till :P

Nu skall ja därimot hoppa in i vattenfallet så man blir lite ren o doftar gott :P




Shaloooom

xoxo / Jen




Kommentarer
Postat av: Sandra

Fan vad jag ska nöta biljard asså haha!


Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback