Treasure Madness !!!!




Detta jävla spel håller på att göra mig galen . man måste vänta minst 1 timme varje gång
innan man har fyllt på  " healt " som det heter , Ja man blir helt beroende av det , Fråga andra får ni se :P

Så ja nu väntar och väntar jag på att mitt liv skall fyllas på så jag kan gräva och söka lite mera skatter , måste ju göra klart de 2 nya mapparna som går ut om 19 dagar , tror ni jag klarar det ? , man får väl ställa alarmet *Skratt*


Ja naturligtvis är det på FACEBOOK vars annars ????






Over and Out




XoXo / Jen

Kommentarer
Postat av: tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Facebook är ett beroende i sig :P

Postat av: Anonym

Det kan du ta o skriva upp... Kan inte sluta spela det för man hoppas ju så att en helt ny kategori ska dyka upp... // Memo (din FB vän)

2010-01-31 @ 17:45:06
URL: http://www.metrobloggen.se/plastica

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback