Torsdag och Fredag Lite Lördag

I torsdags var vi naturligtvis ut på G3 i vanlig ordning , vi gick ut näst intill nykter men fick oss allt lite att dricka dära , Frugan hitta nån mamma pojke att surra med hela kvällen fast han var skit tråkig eftersom han snackade om in mamma HELA JÄVLA TIDEN , det var mamma hit o mamma dit o min mamma är bäst , sötast , finast osv  , till slut tänkte jag säga till honom att gå hem till sin jävla mamma , det blev lite för mycket , men bjöd det gjorde han *S*

Men ja vi hade vinskoj ialf , träffa på en massa roligt folk oxå =) sen så träffa jag på H med och det gick som det gick *S*   Sen drog vi hem o skull sova oss men jag han bara somna så ringde telefonen o där var M så de var bara till att vakna till liv o ta ut Bamse o möte upp M en sväng , satt  o snacka ett tag innan jag begav mig hem för att sova ,  fast det blev inte så mycket sova , låg o glodde på datorn o slumra till lite här o där ,  Så denna fredag började ju bra , sen vare mest lugnt hela dagen o kvällen efter att Frugan kommit hem , Sen drog vi ner på Donken o skulle käka o sen gå hem , men ja Frugan drog iväg med Soran istället så jag fick gå hem själv =( 

Senare mot natta så hörde H av sig så jag och Bamse gick och mötte upp H som vart på G3 , sen gick vi hit o satt o snacka och ha oss o lite till ja sånt man int skriv här *S*  det var rätt trevligt må ja säga :P   Sen vare tack o go natt för hela slanten ..


Och idag då ? ja iag blir lugnt gissar jag , får e vad man hitt på med , Skall ialf ta och gå ut med bame å ka vi gå på OkQ8 o köpa cigg , Sen skulle M komma förbi en sväng , men man vet aldrig med honom , han svänger så *S*




Neee nu ska ja kolla någon buss åt frugan o sen gå





Over and Out




XoXo / Jen




Kommentarer
Postat av: Sessa

Frågan är ju när du ska sluta träfa de där dårarna... Den ena sjukare än den andra... Men men ditt val...

Kom ihåg vad jag sagt!!



Kramz

2009-12-05 @ 16:13:38

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback