Nu var "Påsken " över .....

Ja nu är påsken över ja dvs julafton =)

Den har vart helt okej , Som vanligt var vi ut till farmor i morse ( det är vår tradition)
Efter det åkte vi till mormor och sen blev de hem för att vila , men de blev inte å mycket av den varan nej .
När
Sandra kom "hem" från sitt julfirande hos sin mamma o pappa så gick vi ner till min mamma och åt lite julmat (igen) , När maten var uppäten och allt var bort plockat från bordet så hade vi en lugn stund i soffan medan Ebba lekte runt en massa tills Tomten kom och dela ut alla julklappar .

Det var en väldigt rolig tomte i år som kom ända från Afrika tyckte jag han sa och man kunde tro att han tagit en snaps för mycket ( men självfallet var tomten inte full , bara lite svamlig ) Ebba uppskatta iallfall tomten (som bestod av pappa Tomas) men någon kram fick då tomten inte av Ebba men en klapp på axeln gick bra *S*

Oj oj vad Ebba fick julklappar så nu har hon en massa nytt att leka med .


Själv fick jag en dammsugare ( behövdes verkligen nu när min gått sönder , Tack så hemskt mycket för den )

Sedan fick  jag även en Julost av Sandra *asg*  Det var en väldigt fin gåva , inte nog med det så fick jag även mina ny in köpta solglasögon som jag köpte i veckan ( hon är allt lustig när hon har tråkigt )

En liten snabb lista på vad jag fick då :

Dammsugaren ( väl behövligt)
Jul Osten ( smarrigt) Ligger en historia bakom det men orkar inte dra den nu
Min egna solglasögon
En Loreal Kräm
Bakbunkrar 3 st ( mycket bra )
Massa Choklad ( gött )
Ett jätte fint kort på min lilla trollunge
Sockar och en spegel
En Askkopp ( Jointkoppen ) Av Marcus :P
Twilight böckerna ( älska )
Den årliga tomten ( har allt 29 st nu )
Och så pengar fick jag ( Skor Skor Skor )


Sen fick jag lite före jul oxå av mig själv , ett par nya svarta stövlar och en soffa och 2 fåtöljer :P

Så jag fick allt en hel massa mer än vad jag trott jag skulle få =)


Sen efter julklapps utdelningen så spelade vi ett kort spel som Mamma och Anders fick , Hur Fan Visste Du Det hette spelet , det var skit kul . Lillebror Tomas tog allt hem segern ( Grattis till vinsten ) själv kom jag sist för jag jag kunde bara 2 frågor ovanligt eller så inte ( HeHe)  . Sen pallra vi oss hem och nu sitt jag o Sandra här o glor .

Den Berömda Jul Osten

 

Trollet

 

Mina egna köpta brills som jag fick i julklapp av Sandra

 

Jag diggar min nya askkopp



Och  det sista jag har att säga är : Jag saknar dig !!!!!


Over and Out



XoXo / Jen

Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback