Lista - 100 frågor



Yttligare en meningslös lista stulen av frugan i brit på annat.



Vilken svordom använder du mest? Santas Helvete !!!!!


Äger du en iPod? Njet.


Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Aldrig ställd om jag inte skall någonstans.


Hur många resväskor äger du? Haha just nu ingen , Sixten la sitt revir på den *S* .


Använder du flip-flops? Yesbox.


Var köper du dina matvaror ifrån? Willys,Ica,Servus - (coop).

kris.


Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Beror på vad det är för bild, Så både och då .


Vilken var den senaste filmen du såg? New Moon eller nej jag skojja 2012 såg jag sist med Sandra på bio.


Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Det blir nog en vän på denna fråga.


Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Ett Liv *S*.


Har någon någonsin kallat dig lat? Abolutia , jag vet att jag är lat *S*.


Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Yesbox, rätt ofta.


Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Ingen
vad jag vet ialf.

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Finns många.


Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Hur skall jag komma ihåg det.


När var senast någon stötte på dig? Nyss.


Vad åt du till middag senast? Har inte kommit mig så långt , inväntar Sandra och ser om hon ätit annars får hon kocka ihop något åt mig.


Använder du huvtröjor? Yesbox har en på mig just nu.


Kan du vissla? Yesbox , lite grann ialf ( Kan du vila johanna , ja visst kan jag det ).


Vem var den senaste som ringde dig? Lillebror Tomas.


Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Frittfall.


Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Det gör dem säkert , Men vemfan orkar bry sig om sådana lågliv ?


Vilket riktnummer befinner du dig i? 0920


Tittade du på tecknat när du var liten? Yesbox, gör jag än idag.


Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Vad räknas som köpcentrum ? Shopping ? Strand ? Smedjan ? ligger ialf i samma stad som ajg bor i.

Hur många syskon har du? 2 riktiga bröder och några styvsyskon.


Är du blyg inför det motsatta könet? Beror väl på sitvationen.


Vilken film kan du alla replikerna till? Inte en ända *S*.


Äger du några band t-shirts? Njet.


När flög du senast? I maj 2009  


Hur många stolar står kring ditt köksbord? 6


Läser du för skojs skull? Verklighetbaserade om jag läser något annars får det vara.


Pratar du några andra språk? Engelska, Och några ord hit o dit på lite olika språk.


Diskar du din egen disk? Nej det gör diskmaskien så bra.

Har du gråtit offentligt? Om jag har inte bara en gång utan miljoner.

Har du en stationär dator eller en laptop? 2 laptop och en stationär.


Försöker du alltid lära dig nya saker? Yesbox ett måste här i livet.


Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Yesbox.


Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Njet.


Kan du kasta macka? Kan jag säkerligen.


Har du någonsin varit på Jamaica? Njet.


Vad har du med dig in på bion? Carameller o dricka som jag ändå knappt dricker av.


Vem var din favoritlärare och varför? Åke Söderfalk för att han kunde hålla shack på oss "Problembarn som vi kallades".


Har du dejtat någon av en annan religion? Yesbox muslim har jag lyckats dejta

Vad har du för väder? Nå jävulst kallt.


Har du en blogg? Yesbox i den jag skriver detta.


Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Det var nog håltimmen.  


Gillar du att flyga? Ja det är hel skönt (varför åka buss med LLT närdu kan flyga med LSD *asg* Skojaj bara :P) Ne men allvarligt gillar jag att flyga i flygplan med , rätt avkopplande.


Vilka personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Bra fråga , nästa tack.


När sov du senast på golvet? Sover aldrig på golvet , Skulle inte sjunka så lågt.

Vilken är din favoritdrink? Har många.


Gillar du din boende-situation? Njet vill ajg väl inte påstå.


Vilken är din mammas hemstad? Luleå

Din pappas hemstad? Luleå

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 0 fungerar ändå inte.

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Njet väldigt sällan.

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Jag gjorde inget annat än att hamna i trubbel under skoltiden *S*.


Vilken är din favoritfrukt? Melon.


Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Njet skulle inte tro det.


Hur gammal blir du nästa födelsedag? 30.


Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Njet jag är jävulst dålig på allt som har med tal o skrift att göra.


Vem var den sista personen som gjorde dig arg? En vän kanske ?  

Tror du att Gud är man eller kvinna? Jag tror inte på gud , jag tror på ALLA!!
( så klockrent citat från en killkompis pappa )


Vad var det senaste du åt? Pringles o Polly.


Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Beror på vem det är men ofstat killar dem är mindre komplicerade när det kommer till vänkap.

Hur valde dina föräldrar ditt namn? Dem valde mellan Jennie eller Johanna mer än så vet jag inte.


Gillar du senap? Yesbox.


Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Fuck Off Jenna !!!.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Njet de vågar jag inte.


Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej men tradera.

Tycker du om att krama folk? beror på vem det är.


Skulle du säga att du är trendig? Njet det vill jag inte påstå direkt.


Äger du en digitalkamera? Yebox.


Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Mona Lisa och Liv Taylor fast jag tycker inte det finns någon likhet alls *S* och en annan b-skådis från någon svensk film som heter festen , men jag har aldrig sett den.

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Njet.


Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Njet, ÄLSKAR kött !!  


Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Fråga någon av mina föräldrarför jag har inte den blekaste om det.


Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Skiter i vilket , Den som ids göra sådana här menigslösa listor som jag *S*  ...








Over and Out

XoXo / Jen


Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback