Go mat



Idag ska jag allt kocka ihop go mat och lägga upp de fint på talriken så de ser mer inbjudande ut för jag har inte direkt någon matlust , det blir inte så mycket kocka middag här när jag inte har min dotter
Sandra hemma , jag har ju som sagt henne varannan vecka , hon bor nämligen hos en avlastnings familj när hon har sin egen dotter hos sig , Jag är ju så gammal o gaggig nu så det blir tufft om hon skall bo permanent hos mig så då har vi kommit på en utmärkt lösning som fungerar väldigt bra :P

Sandra brukar skratta då det är dax för mig att laga mat ( vi delar ju på det arbetet eftersom jag tycker det är nyttigt för henne att lära sig från liten att ta hand om sig själv och laga sin egen mat så hon inte springer hem till mamma var gång de vankas mat när hon flyttar hemifrån  ) Men iallfall tillbaka till min kockning så brukar jag då sjunga och mellan varven svära nå gud förbannat för att de inte riktigt går som jag vill och då brukar sandra bli lite skeptisk och tro att nu skall jag för gifta henne med min häxkonst ( ja jag är ju en häxa så ) så hon faller pladask död ner från stolen , Men hon blir allt förvånad var gång jag sätter maten på bordet för att det blir gött även fast det ser lite farligt ut *skratt* 

Jaja nog om det nu ..

Idag har jag inte hunnit med mycket och har inte vart ut genom dörren ens , knappt stigit upp ur sängen förens Schamilla kom och tog ett skipbo med mig och narturligtvis så vann jag ( vem är bäst om inte jag ) fat det betyder ju då att jag har otur i kärlek som vanligt och det måste jag nog hålla med om ( jag lyckas alltid träffa psykopater som jag vill ge min hjälp till sjukt nog skall jag alltid fixa andra så jag slipper ta tag i mig själv ) . Så det är kanske dax för mig att köpa en massa lotter och se om det plötsligt händer  *Ler*  Man kan ju alltid hoppas på det och om jag skulle ha turen med mig så ska jag då lova er att det blir en tripp till ullared med girlsen och det blir ingen 4 mans bädd i nån liten stuga utan lyxhotell med massa skumpa , Det vore väl toppen eller hur det skulle vi har gjort oss förtjänt av  *skratt*


Fy vad det är tråkigt att vänta på att kyckligen skall tina , det tar ju en sådan tid .
Men tur man har datorn å man kan roa sig med Facebook och en massa serier ,  Och Facebook är ju förfan ett heltids jobb när man väl satt igång med alla dessa mini games som finns , men jag skall inte klaga jag tycker ju det är roligt så ...



Men nu måste jag avsluta hära för Schamilla kom , Så nu skall vi spela klart skipbot vi börja med ...




Over and Out



XoXo / Jen



Kommentarer
Postat av: Sandra

Men tack, det där lät verkligen som att du inte vill att jag ska komma :'(!



Hahaha så har du kollat upp det också. Vi får spara ett år så åker vi nästa sommar, då lär vi ju kunna shoppa tills vi ramlar ihop haha!

Postat av: Sandra

Hahaha har du druckit kvinna? Avlastningsfamilj? Jag kan inte laga mat? Haha du är för rolig du

2009-12-15 @ 19:41:19
URL: http://cinderellas.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det är nog rättare sagt du som håller på o lära dig att laga mat. Jag svär inte lika mycket när jag står i köket, det går alltid prima för mig ju :P

2009-12-15 @ 22:14:00
URL: http://cinderellas.blogg.se/

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback