Aj aj


Faaaan va det ska klia på skär såren då kommer inte ha några armar kvar snart , jag blir fan tokig ... SMART Jenna SMART dära ... 


Så vad har hänt de senaste dagarna då ? inte mycket , kommit mig hem från Ösd , vart på akut psyk , vart o handlat o sen vart med Sandra och en massa sovandes , har vart så jävla trött i kroppen , den är helt slutkörd , så sova e nog allt bra ,  Men imorgon skall jag allt försöka mig på att åka till stan med Sandra , vet inte riktigt vad vi ska göra dära mer än glo då , sen skall vi nog till hennes farmor med ...  Sen blire bara hem o äta och sova haha eller så inte ..




Oh nej jag har inte så mycket att skriva även fast det går tusen saker igenom huvvet men inget som kommer ut i skrift , jag vill bara ta mig en jävel o glömma allt ...



Nu skall ja kolla lite innan det blir att hoppa i säng o kolla Paradise Hotell med Sandra =)



God natt




Over and Out





XoXo / Jen

Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback