2006


Tänk att jag har haft min blogg sedan sommaren 2006 det är rätt länge det =)
Haha jag kom inte ihåg själv hur länge jag haft den så var tvungen använda min sista livlina "ring en vän "
Och naturligtvis var denna vän ingen annan än
Sandra som vet precis allt , hon är som Google själv *S*
Det är tur man har henne för hur skulle man klara sig utan henne ? Då skulle IT -världen gå under  ( om man nu kan säga så ) *asg*

Det hela började nog med att Veronica ( Vrånken/ Badskan ) startade en blogg och jag och Sandra var tvungen hänga på det hela , Har en måste alla har , och i dagens läge har väl de flesta en blogg till och med lilla Mammzen har lyckats skaffa sig 2 st en för sig själv och en där man kan läsa om kattungarnas framgång rätt rolig blogg om ni frågar mig *ler* 

Jag vet inte riktigt hur många bloggar jag följer just nu , men kan tänka mig att det är några stycken då man har mellan 100 - 140 nya inlägg varje dag , en blogg nörd kanske är vad jag är  , så efter serie nörd kan vi nu oxå lägga till blogg nörd på merit listan :P

Ajja nog om bloggar , var bara fascinerad över att jag haft min blogg så länge , Iofs är det många inlägg som försvunnit , det är ju lite tråkigt , är ju alltid kul att gå tillbaka och se vad man skrev för nått år sedan .


Så ja vad skall jag mer berätta då ?  Idag har det ju som inte hänt mycket har inte vart upp från sängen många gånger , var på affären en sväng och sedan när pappa var förbi så satt jag i köket ett tag , jag e så trött o slut i kroppen så jag vet int vars jag skall ta vägen ,och jag har en ständig oro , som jag tror kommer sig från att jag inte riktigt litar på mig själv i dagsläget , Men det är något jag får jobba på helt enkelt .

Haha jo det roligaste utav allt är nog Sandras senaste påhitt om vad hon skall anmäla oss till , men vad det är tänker jag inte berätta , de är hennes uppgift , men jag skratta då när hon sa det *S*


Nä nu måste jag ta och kolla lite på serie innan det är dax för PH , det programmet skulle man allt vart med i , vilka skandaler man hade tillfört , för alla vet ju hur jag kan bli *S* 



Hoppsan flöjt nu vare slutt





Over and Out



XoXo / Jen





Kommentarer
Postat av: Sandra

Ey, google is my middlename haha!



Försök ta dig igenom den här veckan så kommer jag och ger dig lite ljus i tillvaron på söndag! Juuuuust hooooold ooooon sjunger! haha



Jodu, mitt senaste påhitt ska jag alltid fullfölja! Måste bara knåpa ihop ett bra brev och nån bild sen ska jag skicka in! Vi lär ju komma med haha!



PUUUSSS


Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback