Vilken kväll

 Ja det kan man lugnt säga ...  Den var hur jävla bra som hellsst ...  jag  Frugan , kalkonen och gudrund satt här o förfesta

Sen ner på Plaza o mötte upp karln min ( ja du läste rätt sessa ) och Frugans pojk Sören , hade hur kul som hellst dära , träffa en massa trevliga människor ville knappt gå hem då dem stängde ,  sen efterparty hära , tydligen en liten livad fest så grannarna BANKAR i väggen då man har de som skönast  HAHAHAHA....



Så dagen idag har spenderats i sänga mestadels , Nu håller jag på att göra mig i ordning , ska och möte upp Karln på Kebaben =)

så jag skriver mera sen



Over and Out



XoXo / Jen

Kommentarer
Postat av: Sessa

Så han har blitt din karl nu?

2009-08-07 @ 23:17:16

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback