Svära

Oj vilken jävla kväll de var igår , och jag kan lova att herr ågren är på besök o vill inte gå igen ...
Som jag betede mig mot HONOM ( jag bör skämmas som fan ) så får man inte bete sig , men det är inte lätt när det krockar i språken och man inte förstår varandra helt o hållet då kan det bli nå jävulst fel ,  Och en full o bitchig Jenna är ingen höjdare att börja diskutera o tjafsa med för då kommer fan i mig , och jag blir så förbannad så jag tänker inte på vad jag säger och gör , Och SVÄRA på kurdiska är nog ingen hit direkt och det var inte bara kurdiska utan svenska , finska , engelska med  som kom ur min stora käft , att jag aldrig lär mig att vara tyst gång på gång  ,
Jag sa nog väldigt sårande saker , som jag vill ta tillbaka men det kan jag inte , gjort är gjort  bara leva med det ....

Jag vill bara krama om HAN o säga att jag inte menade det och att det är inte alls så , Och att HAN visst är lika mycket värd som alla oss andra och att jag inte alls "spottar" på sådana som han och att han inte alls är Hasse nr 2 för jag vet vad han tycker om hur jag blev behandlad i det förhållande och hur dåligt jag mådde utav det  ,  Nej Nej Nej ,
Jag vill bara säga förlåt , jag har redan sagt det och han verkar inte arg på mig ( inget han visa iallfall ) Men han säger till mgi att jag får inte dricka så dära för att jag mår dåligt det är inte bra för mgi ( så han förstår att inte allt står rätt till ) och jag tänker inte dricka så dära mera jag vill inte göra honom besviken på mig ...  

Och inte nog med att jag var som jag var i går utan nej jag går hem med han o sen bara sticker jag igen *S* gör man så ? säg mig ? 

Även om det inte funkar nu som de är så behöver de inte alltid vara säger han , Men det är bara så mycket nu , lite för mycket , vi måste ta de i den takt de tar o inte rusa fram , det vill varken jag eller han ,,,, Men om jag ska vara ärlig så tycker jag om HONOM väldigt väldigt mycket men jag vet inte om de verkligen skulle funka mellan oss och jag vet inte om jag skulle våga släppa in han helt , det är en svår sitvation vi sitter i just nu ...  Ja det e så mycket som spelar in , tex vi bor i olika städer är bara en av dem  osv ....

Det får vara som det är för nu ...


Men ska ner nu snart dit igen ...  Så vi får se

Ska ta mig ett go bloss med frugan ....



Over and Out


XoXo / Jen

Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback