Skor

Så nu var man ny duschad och doftar gott , väntar nu bara på Frugan ska bli klar  i duschen så vi kan börja röra på oss
Skall upp på lillänge och klaga på mina nya skor på Skopunkten .. Trist att dem ska vara trasiga ,, och om dem inget tänker göra får dem ge mig pengarna tillbaka så går jag på Din sko och köper ett par andra istället ...  Ja alltid ska de vara något som inte är som det ska :P

Oh nu äntligen är hon klar så de e la bara börja röra på sig så vi hinner med det vi ska göra idag , först lillänge sen ner på Krikelin och snacka lite o därefter blire nog bara glo lite här o dära :P

Sen ska jag övertala mimmi att vi skall gå förbi pöjken på jöbba , haha de är något där som ger henne fjärilar i magen o hon blir blyg undra va de kan vara :P



Ajja nu går jag


Hoppas ni får en underbar dag


Over and Out


XoXo / Jen

Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback