Har-Inget-Att-Göra-Lista



Här kommer sådan där Har-Inget-Att-Göra-Lista


Tio senaste

1. Du kramade? Arkan

2. Gången du kramade någon? Igår

3. Du kysste? Arkan

4. Gången du kysste någon? Igår

5. Du spenderade natten med? Arkan

6. Gången du drack alkohol? Ett litet glas vin i går

7. Drömmen du minns? Oj den blir lite jobbig att förklara så de får va ...

8. Pizzan du åt? Nr 11 hette den

9. Maten du lagade? Köttbullar och makaroner

10. Gången du flyttade? kommer jag inte ihåg

Tio saker om ditt liv

1. Har du nånsin varit kär? Ja och jag tror jag ÄR ...

2. Tror du på kärlek? Ja det gör jag nog

4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? Ja det kan man lugnt säga ;(

5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta ? Jag hade önskat jag kunnat säga nej men det kan jag tyvär inte

6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? Nej

7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om det för honom/henne? Inte älskat, men varit halv kär när jag var ung

8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? Jao till viss del

9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? Haha Yes

10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Vad ska man svara ?

Tio saker: This or That

1. Kärlek eller pengar? KÄRLEK!

2. Vin eller öl ? Beror på..

3. Dag eller natt ? Natt

4. Pussar eller kramar? Pussar

5. Tv eller internet ? Internet

6. Pepsi eller cola ? Cola

7. Vild fest eller romantisk hemmakväll ? Romantisk hemmakväll

8. Färgfoto eller svartvita ? Beror på vad det är för bilder

9. Telefonkontakt eller face to face ? Face to face

10. Bilddagboken eller myspace ? Bilddagboken

Nio "Har du nånsin"

1. Har du nånsin varit otrogen ? Ja

2. Har du nånsin viljat ta livet av dig ? Ja x antal gånger har jag försökt med det

3. Har du nånsin gjort något du ångrar? Ja!

4. Har du hoppat bungy jump? Nej

5. Har du nånsin gjort slut med någon? Ja

6. Har du nånsin ätit en hel tårta? Haha jo när jag tröst åt som mest

7. Har du nånsin önskat någon att göra sig riktigt illa? Ja

8. Har du nånsin gått på bio ensam? Nej

9. Har du nånsin tyckt att världen suger? Jaaaa !!

Tio snabba

1. Saknar du någon just nu ? Ja mycket!

2. Är du glad ? Stundvis

3. Är du fundersam ? Mycket!

4. Är du uttråkad ? Japp

5. Är du tysk ? Haha Nej

7. Är du italienare ? Haha Nej

8. Är du fransk ? Meeen Nej...

9. Är dina föräldrar fortfarande gifta ? Nej inte det

10. Gillar du någon just nu ? Ja, det gör jag



Over and Out



XoXo / Jen

Kommentarer
Postat av: Sessa

Hoppas du gillar den nys designen jag fixat då...

2009-08-11 @ 16:45:47

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback