Händelserik dag

Gårdagen var väldigt händelserik , den börja med att vi vakna o drog ner på stan för att möta Frugans moster och hennes barn , var och käka frukost på donken ( Yummie  ) , gick ner på tivolit och lalla runt ett bra tag , de va rätt nice ..

Innan vi drog från stan var vi ner på Kebab Baren ( som vanligt ) och fick höra en liten fågel viska i vårt öra , att dem skulle spela in en film på Kebab Baren ( filmen heter oxå Kebab Baren The Movie , om ja fatta rätt ) , Och Chefen tyckte ju naturligtvis att vi skulle komma och vara statister i den *S* Men det var vi inte direkt sugna på men vi lova att vi skulle komma ner en sväng iallafall , sen gick vi då hem efter kaffekoppen vi drack där och så slänga sig framför skip-bo och ta ett parti , därefter vare bara att hoppa i kläderna och sätta på sig ansiktet och lunka ner till Baren ,

När vi kom ner dit så var dem i fullgång att förbereda för filmningen , så jag och Frugan satte oss med Businessman och snacka lite skit , tills våra fina pojkar kom för att joina för dem skulle naturligtvis vara med i filmen  :P 
Ja de må jag säga denna filmen som dem skall spela in verka lite rolig , och jo jag och Frugan var snäll och hjälpte till lite ändå fast vi sa att vi inte skulle det, men det var skoj så varför inte ?  Tänkte vi ...
Ja dem höll väl på att spela in filmen från ca 18-22 med nån liten rast hit o dit och efter det gick vi hem och tog en långis med Bamse , gick inte länge innan pojken skicka nå mess o kolla vad vi gjorde och därefter joina han och hans polare S oss , så då har dem hållit oss vakna större delen av natten vill jag lova :P ( de du )  , har väl slumrat till nån minut hit och dit men inte så mer *S*  Men väldigt väldigt trevligt och en massa skoj hade vi allfall men det har man iofs alltid när man är med Min (A) eller okej oftast då , De e så mysipys förstår ni :P

Och nu när jag väl vakna så kände jag mig faktiskt som jag supit en hel vecka för jag var så trött o lam i kroppa av bara den och lite ont i huvudet pga sömnbrist gissar jag på , Men nu har pojken och hans vän ( eller ska vi säga Frugans dejt :P ) gått hem så nu blire att titta på Ringaren i Notre Dame  och äta dumle chokladkaka :P


Hörs kanske senare om de händer något mer  , Skall iallfall ner på Baren och lämna ciggen till pojken  som han glömde , alltid är det något han lämnar efter sig *S*


Och om jag nu har glömt något får ajg väl fylla i det senare



Pöss på er alla sötisar
hoppas ni får en underbar dag






Over and Out


XoXo / En lycklig Jen 



Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback