Ensam med ångest


Här sitter jag med en ångest och jag kan inte sätta fingret på varför , jag brukar kunna ha en hum om varför jag annars får det men inte denna gång , Har det med Habibi att göra eller har det med mig att göra ? vad ska jag göra , med det hära och hur fan ska jag hanskas med det ????  vars leder detta ? ena stunden hur bra som hellst andra stunden är det som att jag gör något fel som han inte gilar så då måste vi va "kylig" eller hur jag ska utrycka det ...
Jag kan göra ingenting o han tittar stygt bara för att nån säger eller tittar på mig , hur tar man det ?
Vart fan vill han komma med den attityden ? inte kommer man långt så , eller Fy FAAAAN varför har du dom skorna ???
Fy Faaaan Fy Faaaan jävla shit jävla shit vaffö säga du så vaffö göra du så e va man får höra när de inte passar ...
Ne ne han är inte argisint så som jag vart med om i tidigare förhållanden, Nej det är nå annat detta , eftersom ingen av oss vet , ena stunden vill ha det så och andra så ... varför ska det vara så jävla svårt för han att bestämma sig ? jag står fortfarande o stampar på samma plats som sist det var på tal och jag är helt ovetande , Ne jobba jobba  jobba ...

DHAAAAA jag vill bara SPY GALLA bara skrika ut i tomma intet , bara få bukt på detta ... .

Nä faaan jag lägger ner detta , inte meningen jag ska behöva ha denna ångest o bara villa att dem stänger in mig i det vita rummet bara för att få ro o komma till rätta  ..

Ohh jag vill heeeeem till dig , du vet vad jag ska göra , jag vet de , vi sitter fan i samma sitvation nästan som att ro i samma jävla båt utan att komma i land med varken det ena eller det andra ... vad ska vi ta oss till Gumman ?????


Ne nu skiter jag fan i detta


xuahafîz


Over and Out




XoXo / Jen


Kommentarer
Postat av: Sessa

Lät ju inge vidare alls de där... Du som verkade vara så glad över att ha honom. Men jag hoppas de löser sig

2009-08-10 @ 15:28:48

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback