090816


Har nästan nyss kommit hem från Habibi , Jag han typ bara komma hem från Kebaben innan han ringer o vill att jag skall komma dit , och då hade jag nyss sagt hejdå åt han i taxin , Dom ville åkta taxi hem från jobbet för att det regnade så ...
Så ja när han ringer o frågar om jag ska komma o så har jag inte mage att säga nej så jag knata dit i regnet , tur han inte bor långt bort från oss , han bor bara vid Milko så de var in t så farligt men blöt var jag när jag kom in till han *S*

Nu väntar jag bara på att Frugan ska ha duschat klart o gjort sig i ordning så ska vi ner till Habibi på jobbet en sväng , kanske äta lite eller så , sen blire att gå hem och bara ta det lugnt resten av kvällen , Helgen tär på en när man typ "jobbat" till 4 på natten både fredag o lördag , men det är kul att komma in i gamla vanor .
Man måste som göra något man kan inte bara sitta o se på när pojkarna jobbar *S*


Ne om man skulle sätta på sig ansiktet nu så man vågar sig ner på stan :P ...



Skriver väl mera senare kanske ...




Over and Out



XoXo / Jen

Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback