Jojust

Hur ofta brukar jag vakna med the voice ?  En gång vart tionde år kanske ( jaaa jag vet det har inte gått så länge)
Men kan va skönt att kliva upp tidigt har hunnit koka kaffe få i mig min drick frukost av NaturD , Plockat ur o i diskmaskinen
och narturligtvis vart ut med hundarna o fått mig morron ciggen det var iofs det första jag gjorde då jag klev upp för en timmesen kanske ... ån nu ska jag snart hoppa i duschen ska bara ställa mig o trampa lite o ta en rök , man måste ju låta vattnet till vattenfallet i badrummet värmas upp *S*


Faaaaen va less jag är på min trasiga tangent med * jag använder ju den hela tiden o nu när man råkar trycka på den hakar dem upp tangenterna runtomkring  jag måste fixa det alltså .....


Höres


xoxo/Jen

Kommentarer
Postat av: Sandra

Försöka kan jag ju alltid, men skulle tippa på att det går lika bra som att laga din kamera hehe.


Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback