Hallå ???

Men vart är solen ? jag är ju vaken o vill att den skall komma fram nu , hehe tredje morgonen i rad jag vaknat med the voice de e fan inte illa min Skruttan måste vara helt förbluffad över detta för hon om nån vet ju att jag ofta sover bort hela mina dagar o vägrar nästan kliva upp före 10 *S*  Men det är samtidigt skönt att vara uppe med tuppen o hinna med att göra något om dagarna , sen blir man lite som en panso som stiger upp före fan o lägger sig rå tidigt *S*

Idag skall jag då åka bort över helgen , flickan ska firas på lördag o på söndag kanske det blir att åka förbi bror J i vidsel o hälsa på en sväng om vi hinner om "Elaka Tant Cilla" kan köra *S* de ska bli trevligt har inte träffat honom på längeo jag saknar ju honom naturligtvis ...  Men det återstå att se ...

Så de senaste dagarna har jag inte haft någon tur alls med mig , Det börja med att  Stjärn knappen på datorn
lossna o sitter bara på en flärp o irriterar mig för att den hakar upp andra tangenter värst drabbad är Enter + att stjärn tangenten är nå jävulst trög att trycka ner =(  sedan började telefonen att cepa sig totalt o inte nog med det så gick min diggi camera sönder bara så dära . jälla skit faen men de gör inte så mycket iallfall för jag har hittat mig en ny ( lägger in en bild på den =)

My Precious



O sen så kan ja ju säga att trollets spjälsäng är nu snart klar =) o det e ju bra det :P

Men nu borde jag allt ta o fixs iordning hära innan de är dax att fara så jag inte står där sista minuten o har glömt hälften *S* i helgen får iallfall hunden stanna hemma , får nästan ont i hjärtat att ja inte kan ta med han , e ju inte van att vara utan honom juu ...

Ajja nu över till fixandet ....

Ha en bra dag

xoxo/ Jen  

Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback