HaHa

Jag måste bara berätta vad jag såg igår , det var så att morsan kom förbi en snabbsväng igår för att lämna lite grejjer o ta en rök , å så säger hon att det sitter fast en kille på stolpen utanför tvättstugan så ja var ju bara tvungen titta efter o mycket riktigt det satt en yngre kille fast tejpad i en stolpe haha jag trodde ju först det var ett skämt det hon sa  , så morsan fråga om han behövde hjälp att komma ned o det ville han ju naturligtvis för vem vill sitta fast i en stolpe o inte ta sig ner *S*  så morsan tog en sax o klipte ner honom , då var det nämligen så att kille o hans brorsa skulle testa om det gick att hänga i stolpen sen hade brosans kille bara gått därifrån o lämnat honom , haha va jag ångra att jag inte tog en bild på det , vem vet hur länge han fått sitta dära om inte morsan klippt lös honom ...

Haha det var gårdagens bästa ....




Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback