Alla ....

Alla sover men inte jag ... Hunden sover , katterna sover , Drutten ligger o sussar så sött men inte jag , jag vakna 6 o kunde inte somna om så de var bara kliva upp o koka kaffe det , så nu sitter jag här med kaffet i högsta hugg o har nyss rökt för tredje gången *dhaa måste sluta med att röka som en tok* jag gör alltid det i brist på annat , Jag skulle vilja göra något som tex städa men det kan man ju inte göra denna tid o sen vill jag inte väcka Drutten som verkar sova så gott tror inte det skulle uppskattas om jag börja dammsuga denna tid :P så jag får la glatt sitta här uttråkad med kaffet i högsta hugg o en liten gnagande tandvärk * JAAA jag har fortfarande lite ont här o där i munna o en sak ska ni ha klart för er Citodon funkar ikket*
Funderart på att ringa tillbaka o fråga efter Panocod istället för de funka faen bättre även fast man får en *Må illa känsla * av dem o att de smakar ve o faen när det är på brus men det är defenetivt effektivare vill ja lova ...

O inget nytt har hänt på tapeten heller , livet lever som vanligt dvs sovaduschaskitaätautmedhundensjunganördatvnördadatorvinasova och så går de runt runt runt ...

Idag blire nog att vi packar o åker till byn för att vara där över påsken , de skall nog bli trevligt det får se till o grilla en massa o vara ute i solen sånt där som gör gott för själen :P

Sen kan ja bra inte fatta varför det ska vara så jävla helvetest svårt för dig att låta mig vara o leva mitt liv , du får ju förfan leva ditt liv , eller hur ? jag sitter fan int o komenterar allt allt allt som inte passar mig, nu får du fan ge dig jag är less less less o vill inte höra mera * So Back Off FFS And Go To Hell * lev DITT liv o gör vad du vill men lämna mig utanför det o låt mig leva MITT liv hur fan jag vill OKEJ ? Nu får det vara nog på detta småbarnsbetendet från bådas sidor ( för visst jag är inte ett helgon jag heller måste jag erkänna jag har mina brister med men det hör inte hit  )  Men skit sak samma jag vill inte veta mer och  jag vill inte höra mer och jag har fått nog med allt som har med dig att göra  ....   Ha ett underbart liv  o hoppas du ruttnar där du sitter  * #/?")%&(("(!"?=)/#%"&" * ..........


Ne nu e det vakna med the voice på tv o dem ser rätt löjliga ut men samtidigt söta i sina påsk kärrings utsmyckning :P

Ajja dax att hälla i sig mer kaffet innan man skall gå till Mia o Ante med startmotorn till bilen :P


xoxo / Jen



Kommentarer
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Passa på att anmäla den till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning :)

Postat av: Maria

Tackar :)

2009-04-15 @ 20:54:34
URL: http://kvasthilda.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men du, dom första var ju dom snyggaste skorna jag sett i hela mitt liv. Kan inte dö förrän jag ägt ett par! Så jag kommer bli VÄLDIGT gammal!

2009-04-17 @ 07:10:35
URL: http://cinderellas.blogg.se/

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback