Tjuta

Ja om ni nu känner för att gåta en skvätt eller 2 eller kanske genom hela avsnittet så skall ni se One Tree Hill S06E03
jag grät från början till slut ,å när man väl börjat så slutar det aldrig känns det som , men de var bland det bästa jag sett på länge även fast det var så sorgligt ...
Men mer tänkte jag inte säga ni får se själva man ska ju inte förstöra genom att tala om ifall de nu råkar vara någon som inte sett det ... å sandra min sandra var det floder hos dig med ?
Men detta avsnitt väkte väldigt många minnen å väldigt många känslor som man begravt för att slippa tänka på men allt måste ju komma fram någongång , man måste bearbeta saker å ting i sin egentakt även fast de kanske aldrig någonsin blir helt å hållet bearbetat om man nu kan säga det på ett sådant sätt ...

Ja annars idag har de int hänt mycket , har jobbat på fiket å sen vart hos grannen hela kvällen , sett idoö å ätit gott =)
I morgon blir de till att vara hemma under dagen sen ska jag till Sgym å därefter nog bara hem ...
blir nog en sväng förbo mor oxå för att se vad som händer å sker dära , sen skall ja bara slöa framför serier som ajg har att kolla igenom =)

Nu dax att sova

O till alla er som har en speciell plats i mitt hjärta vill jag bara säga att jag älskar er alla vare sig ni är familj/släkt eller riktigt bra  vänner ... å jag finns alltid här som ni finns för mig ...


xoxo/Jen

Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback