Nu ska det

Jobbas idag då , vakna kring 06.45 av ett litet sms men de gjorde inte så mycket skulle ju ändå iofs kliva upp en timme senare å jag var itn alls så dära trött när ja vakna , men nu e jag lite halvtrött ... ska med cilla idag å jobba , kan bli intressant det , sen ikväller kanske kanske Skruttan kommer sig förbi om hon hinner om inte blir det lungt ikvälla för igår blev de nån öl men vakna ju inte bakis som tur e men de blir man nog int av nån öl *S* okej jo jag erkänner jag kan bli rätt fyllesjuk bara jag smuttat på något alkoholhaltigt *S*


Ne nu ska jag dona på vidare .. kanske uppdaterar lite senare men de e knappast troligt *S*


Tjolavippen


xoxo/ Jen

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej djur är ju inget måste, det kan lika vara träd eller typ cykelns historia. Det är ju det som är det bästa, man kan forska om precis vad man vill!


Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback