Jag tror jag hittat de ja sökte

Weeeieee jag tror jag hittat soffan jag säkt så länge , fast jag måste allt ta å fundera eftersom den är lite dyr , men soffor brukar väl kosta en del , fast det var 5 års garanti på själva soffan å 5 års på sömar å tyg å de var ju inte så dumt när den kostar 17.900 , haha å han som vi fick hjälp av var verkligen en pudding å han ville jätte gärna sälja en soffa men det blev det ju inget av i sådana här fall måste man verkligen tänka efter innan man köper något nytt ...

Så nu funderar jag å funderar men kommer bara fram till JAG VILL HA DEN DÄR SOFFAN *s*
fast jag har lite problem att välja vilken färg jag vill ha å de jag väljer mellan är mellan ljus å mörk grå om jag kanske inte tar en brunbech istället men jag har ingen bild på den ...

                    



xoxo / Jen




Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vill ha en brun soffa, älskar bruna soffor. Men tycker mer om flera delar, typ en tvåsits soffa och fotöljer eller nå. Det är så tråkigt att sitta alla i en och samma soffa inpackad bredvid varandra. Och förresten så stavas det beige :P

Postat av: Sandra

Men en sån som Tomas har är ju samma, få platser och man sitter bredvid varandra, trångt som få. Och varför du ska till mallis dit alla pensionärer, barnfamiljer och 40 plusare åker vet jag inte!

2008-09-10 @ 11:09:34
URL: http://cinderellas.blogg.se/

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback