Finally

Nu har dem tagit bort de där föbannade björkarna så nu när sommaren är slut kan man äntligen få sitta ute i solen å dricka sitt morgonkaffe utan att ha en hel björk i koppen *S* det var ju iofs ett halvår försent , men nu e dem iallfall borta och jag e glad för det =)




å så e det torsdag idag igen , fan va veckorna går fort =) i morgon fyller mamma år så då ska man dit å dricka kaffe när cilla kommit sig hem å sen ska de blir lite festligheter hära för världens bästa
Skruttan kommer sig hit med sin alkohol så hon blir lite på fyllan efter att ha luktat på korken *S* jo just de ja hon har även LOVAT sjunga kareoke för hela grannskapet :P
Sen blire utgång för hela slanten =)


Ne nu måste jag dricka upp mitt kaffe sen skall ja ner till moran ...


xoxo / Jen

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag börjar faktiskt fundera seriöst ifall du är en mytoman. Senast jag hörde ordet karaoke var på Lulekalaset. Har dock inte hört nånting om det för imorgon! Så JA, jag tror bestämt att du är en mytoman! HA


Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback