Var det ?

Varför kan jag bara inte glömma dig så som du glömt mig 
varför älskar jag dig så innerligt när du inte älskar mig tillbaka
varför kan jag bara inte sluta älska dig så som du sluta älska mig
varför kan jag bara inte gå vidare så som du kunde med ett flin på läpparna
var det verkligen kärlek mellan oss eller var det bara på låtsas kanske rent utsagt bara en lek ?


Hehe min kära mor tyckte att jag skulle skriva fler dikter ur min diktbok men de finns inte så många i den som man vill skriva ut för jag måste nog ha vart en mörk själ med dessa dikter man kan läsa i den om att dricka den enes blod till att ta dess liv o offra *S* det är ju inte direkt någet som vill förtälla *S*

Men där ovanför är iallafall en av de få anständiga dikter som finns i boken , finns dock en massa dikter till som ej är skriva av mig men är hur bra som hellst , så ja tror jag ska ta å skriva ner en var dag vare sig ni vill läsa dem eller inte det gör ni som ni vill *ler*  Min blogg - Min Vilja - Mina tankar - Min Friplats - Mitt Skrivande - Mitt Mitt Mitt   *Pilutta Dig *


Neee nu svammlar jag hära igen , har inget intressant att skirva egentligen ,
var iallfall på ett litet möte idag på förnedringskassan om eventuell arbetsrehab el va dem kallar det och det mötet gick galant fick precis som jag ville så nu gere bara till att kasta sig försiktigt ut å börja om på nytt med att tjäna samhället sen får jag nog osså världens bästa chef vid namn Cilla Pilla , det ska bli så roligt längtar redan å de var längesedan jag kunde säga att jag längtade efter för att få någon sorts aktivitet att göra om dagar =) så det verkar vara på bättringsväg även för mig , känns lite som ett lyft detta , så nu har vi snart rott i land med ett av målen man satt upp nu är det bara 99 to go *S*  

Vad har mer hänt ? jo jag har lekt duktig å stekt en jädrans massa plättar i detta hushåll äter dem som hästar men det är bra då växer dem å blir starka *S*  sen har det bara blivit att spela lite Skip-Bo min nya hobby vill säga ...


Åhh jo jag träffa världens bästa Skrutta och världens sötaste Ebba idag med * Super duper glad* man blir alltid glad av att träffa dem =) solstrålarna *S*

I nmorgon kanske det blir iväg med hunden till vetrinären , kanske oxå en sväng på stan å kolla efter ett par byxor eller så nå underkläder så man har något fint att ta på sig på bahamas , har hört att de kan vara  mycket fina pojkar o kyligt på kvällarna dära *S*

Sen ska jag bara ta det lungt det är ju ändå fredag då är det ju Skip-bo Junta utan carameller denna gång måste ju få på sig bikining på bahamas :P

Puss o godnatt allas favorit Bönan

xoxo / Jen


Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback