Jag ser ...

Jag ser det snöar , jag ser det snöar det var väl roligt hurra nu kommer vinter nu kommer vintern det  var väl roligt hurra .... :P
Okej nej inte ett dugg roligt för nu kommer vintern å jag gillar inte riktigt den nej , jag trivs bäst på sommaren om jag ska vara ärlig men men de kan ju inte altid vara sommar då får man nog flytta till varmare land i fjärran öster å det har jag ingen lust till allls jag vill bo här i vårt vackra avlånga land  *usch nej vem försöker jag lura?* 

Så ikväll vad händer då ? mjo de blir nog tacos med Cilla å tilde å så Sara å så kanske någon film =)
de kan bli trevligt det =)   men nej nu har ja int tid att sitta hära mera ska dricka mitt kaffe å se om de står nå kul i någons blogg =) 



XoXo / Jen

Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback