Nuså

Åh nu är den äntligen min den där fina korsetten som jag velat ha så länge :P
nu e de bara sandra som skall ha en oxå hehehe sen gere vi som twins *mohahahaha*  jag ahr velat ha den länge å nu har jag den , fast de finns så många fler jag vill ha men de får bli en annangång jag e ju int miljonär ....



Annars idag har inte hänt så mycket , sovit bort halva dagen andra hallvan var Sandra o Ebba hära o när skruttan for hem så gick jag till cilla för vi skulle på sång o dans med ungen för de skulle uppträdas på nå ABF möte sen blev de att åka till cillas mamma å få sig mat o kaffe , efter det då har vi spelat skip-bo druckit julmust o ätit snarra , hehe hörde du det skruttan JULMUST .....

Å nu ska ja glo färdigt o snacka skit

xoxo/ Jen

Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback