Lakrits

Goder morgon på er alla vilken bra dag det är idag eller va tycker ni ?

Sitter just här med mitt kaffe o tittar runt bland bloggar o dylik men de finns inte så mycket intressant =/
Åhh de ligger en Marabou Lakrits här brevid mig som jag sitter o, sneglar på , jag vill så gärna stoppa den i munnen o bara njuta av den goda smaken ( jälla cilla som stoppa den i fickan på mig ) Men nej för det första kan man inte äta det till frukost för det andra bör jag inte äta det pga att jag inte skall äta socker o sånt skit och det tredje det är inte NYTTIGT men oj så de vattnas i munnen på mig den ser så fruktansvärt god ut men jag vet ju att ja inte kommer njuta av den just för att de bara smakar socker *S*  fast okej jag fuskade nu i helgen då jag var i östersund o då vill jag bara tillägga att jag fuskade rejält för det blev en massa vin med piggelin o massa sprite , på G3 blev de dock ännu mer alkohol kan inte komma på när jag drack så mycket senast ( de var ikket någon höjdare för jag vet  ju hur de alltid slutar med massa alkohol i kroppen å narturligtvis så blev de kaos dära en jävla massa bråk med hårda sårande ord från både mitt o Hasses håll , men det är väl som det skall vara gissar jag , men nu e de finito med det , vi fick väl ur oss allt vi ville så .....
ojust det de slank nog ner något chips å nån godis med *S* å Kebab o kinamat , så nu kör vi hårt igen på de gamla sättet ut med allt  socker o skit RENA KROPPEN från giftet *asg*  ...

Utöver allt bråk i östersund var det helt underbart , jag vill bara tillbaka dit igen men nu får de allt dröja ett tag till nästa gång så allt får lugna sig o falla på plats =) o jag saknar redan frugan o gubben o allt va som hör till så klart ....



Komentaren från Hanna ,

Jag har inte en aning om var man får tag i den låten , hade aldrig hört talas om den förens min kära granne sjöng den för mig , men jag kan ju alltid fråga henne vars hon fått den ifrån =)



Ne nu e det dax till annat gott folk ni får ha en bra dag


Du vänder upp o ner på min värld o du får mig att känna mig speciell , något som jag aldrig känt förr  , jag är så glad över att du finns dära när jag behöver dig min lilla näbbmus till karla karl  *ASG*



xoxo / Jen






Kommentarer
Postat av: Sessa

Tur någon hade de underbart iallafall...


Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback