Dagen I Dag

Har spenderats med Sandra o Ebba Bebba så klart dem kom hit efter att dem vart o badat , var egentligen meningen att jag kulle följa med o bada men hallå tror ni jag var vaken eller ? SVAR NEJ , iofs inge ovanligt när de kommer till mig hehe

Sen såå har jag o sandra shoppat loss rejält , men sandra hon gilla mig inte där ett tag för jag var så seeg med att beställa så hello kitty sockarna hon ville ha råka bli utsålda hehe ( förlåt min söta lilla sandra )

Men jag köpte iallfall 3 Mattor Sängkläder + örngott  Julstjärnor på fot till alla fönster =) sen tror ja de inte var så mycket mer men det kosta då mera haha ...

Jaha sen har de int hänt så myket inte å i morgon då ska jag sova i vanlig ordning :P

Ajja nu snart kommer frugan Weiiiiieee längtar =)


Ne nu har ja annat att göra


xoxo / Jen


Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback