Shooooo Benke

Jahao då sitter man här hos moder å har inget att göra mer än att vänta på att få börja med middagen =) idag på meny står potatis bacom korv å ägg *mums filibabba* e så hungrig så jag skulle kunna äta upp en häst just nu *S*

Har int så mycket att säga som vanligt men igår var vi iallfall på stan å shoppa lite , det blev en jätte fin svart sommarklänning å en grön vit bikini *jääte nöjd med inköpen* åh sedan så synda vi på korvgubben tidigare på dagen  *S* For på willys å handla wetabix ( de ända fibrerliknande jag får i mig ) var en sväng på Kupan å införskaffa en liten monchichi filt till mina bäbisar när vi skall ut å resa =)
Sen var det bara hem å vänta på Anders skulle komma hem så man få yttligare mat i magen för jorå hade gått å väntat hela dan på att få äta sill o potatis *Mmmm*  Åh efter det tog vi en 2 timmars promenad , å var även förbi gravarna å titta till dem i vanlig ordning =)

Just ja har köpt en ny väska idag med som ja hitta på ÅterV. de va int illa skitet de *S* den ska jag ha när jag å sandra skall sola på kullarna som vi har bestämt idag *Hahahaha*

Åhh jooo idag har jag ju sytt upp mina gardiner * Stolt över mig själv*  som jag skulle ha gjort för jätte länge sedan redan men inte orkat ta mig för det , men nu e det klappat å klart ...


Neeee nu ska jag sätta mig på ballis i solen åh ta en cigg


Åh jo sandra vi skall sola mellan kullarna *Ler*


Tjolavippen

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vet inte vilken Sandra du pratar om, för inte är det då jag. Jag ska inte sola mellan några kullar.


Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback