Då var man

uppe med tuppen för att vara jag *S* känner mig trött å lite grinig å har en oroande känsla i hela kroppa , har inte sovit mig så bra de 2 sista nätterna , menst legat å vridit mig fram till kring 4innan man fallit till sömn å då har man lagt sig 4 timmer före ... men trött å grinigheter försvinner väl i samband med första kaffekoppen *ler* Men orondet kommer väl att sitta i hela långa dagen men vet ju vad det är som utlöser det denna gång å tyvärr kan jag inte skriva det här inne för då får jag nog ondögat på mig , men dem som känner mig väl vet mycket väl vad det vara !!!

Så Idag skall jag då nog fara in till stan med VB  Sandra
 
å så lilla Ebba Bäbba då så klart =)


Hmm va e detta å dessa länkar , va de skulle vara svårt att få dit den rätt då *gälla skit faen*


Ne dax för kaffekopp Nr 2 *Surplar*


Tjolavvippen Gott Folk !!!

Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback