Mamma Du Är Min Styrka

Mamma

Det har funnits dagar då jag sett svart o låtit demonerna ta över mig helt
då deras ord ekar i mitt huvud vilken misslyckad o besvikelse jag är för alla i min närhet hur oälskad å ensam jag är hur illa jag gör alla mina nära med min närvaro när jag aldrig kan göra rätt att de bästa vore om jag bara försvann ...

Det har funnits dagar som jag skrikit o bråkat på dig o försökt sätta dig på plats å kallat dig det ena själsordet efter det andra som sårat dig så
Det har funnits dagar som jag skrikit låt mig vara ,jag klarar mig själv ,jag behöver inte dig, dra härifrån du har inget här att göra du har inget med mig att göra ,försvinn jag vill inte se dig, jag vill inte ha med dig att göra, jag hatar dig ,du finns inte för mig längre, Du är inte min mamma jag har ingen mamma,
Det ÅNGRAR jag för du är MIN ÄLSKADE MAMMA du är hela min värld ...

Det har funnits dagar jag inte orkat mer & tagit till andra medel för att få tyst på demonerna för en stund o bedöva sorgen å smärtan jag känt för att orka kämpa lite till o ändå återigen gjort dig besviken med mina val men ändå finns du alltid dära å plockar upp spillrorna efter mig ...

Det har funnits dagar då jag inget velat göra
Det har funnits dagar då jag bara legat där
Det har funnits dagar då jag bara inte orkat
Det har funnits dagar då jag bara velat försvinna
Det har funnits dagar då jag bara velat dö
Det har funnits dagar då jag inte haft någon kämpar glöd kvar
Det har funnits dagar då jag suttit där o haft panik och inte vetat vart jag skall ta vägen
Det har funnits dagar då jag känt nu är allt slut nu gör jag ett slut å tar farväl

Men desssa dagar har du ALLTID funnits där,
Du har tagit mig i din trygga varma famn vaggat mig fram å tillbaka
Bara låtit mig skrika rakt ut bara låtit mig gråta tills tårarna torkat ut
bara låtit mig släppa allt å få ut det bara låtit mig vara den vilsna lilla flickan med rädslan för livet

Men du har aldrig släppt blicken ifrån mig du har bara sagt jag finns hära det kommer ordna sig det kommer bli bra igen jag lämnar dig aldrig ...


Mamma du ser mig ,du tar hand om mig , du drar upp mig på ytan när jag sjunker , du kämpar åt mig när jag själv inte orkar ,

Jag Kan inte tacka dig nog för att du tar hand om en vilsen själ som mig
Du ger mig hopp ,Du ger mig styrkan, jag kan inte tacka dig nog för det fina du gör mer än att jag ger dig min kärlek å mitt liv

Jag kan inte föreställa mig vad du gått igenom bara se dina tårar som runnit neråt även fast jag varit kall även fast du kanske inte trott jag sett även fast jag inte funnits där så har de inte gått en dag utan att jag sett mamma gråt inte längre de som hänt kan vi ta lärdom av


Mamma jag vet att jag aldrig kan få dig att förstå hur det verkligen är för mig men du finns dära & du lyssnar å försöker förstå å vill mig bara väl å det räcker för mig ....

Du har en själ o ett hjärta av guld o du är skälet till att jag orkar ta mig fram

Du kanske tror att du gjorde det som varje mamma gör men tro mig du är bättre än dem

Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback