Kloster

Gjorde ett test som jag hitta i Lindas blogg *S* Enligt det skall man tydligen utvisas *S* Testet hittar du hära
Men man får ta det med en nypa salt och ett gott skratt *Leeer*

Ditt Fultal är: 9**
Du tillhör Fultalsgrupp (?)

Ditt Fultal är duktigt över Socialstyrelsens rekommendationer.


Analys:


Hmmmm? för att komma upp i fultal av denna dimensionen har du antingen haft en herrans massa partners eller en intim relation med någon av dina vänners farföräldrar.

Troligtvis har du en knullgunga monterad i ditt vardagsrum och ditt beteende bottnar inte i något annat än dålig karaktär.

Vårt råd till dig är att snarast gå i kloster. Eller åtminstone bikta dig. Om inte du och tillräckligt många av din sort lyder detta råd har den socialdemokratiska regeringen aviserat att det kan det bli aktuellt med skatt på samlag. Kondomer kommer dock att vara avdragsgilla. På detta sätt hålls det nationella fultalsindexet i schack, samtidigt som säkert sex blir mer lönsamt.

I värsta fall kan det bli aktuellt att utdela spöstraff. Detta gäller dock inte medlemmar av S/M-klubbar som istället kommer att utvisas på obestämd tid.


Anna Nicole Smith tillhör tydligen samma grupp som jag Kanske man kan gifta sig rik iallafall *Garvar*




image29



Åh NEJ jag har inte vart med någon väns Farfar eller Morfar å planerar inte det heller så bli inte oroliga nu *S*

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha jaa det var ett svinroligt test :D Fast inte känner man sig SÅ hemsk som det låter i analysen, egentligen :)

Postat av: Hans (från lunar)

Jag var en 6a :) Det klarar jag av :P

2008-03-20 @ 22:14:36
Postat av: Sandra

Mäh, du får inte heta Jenna i min blogg. Annars tror jag det är den riktiga Jenna haha. Tack förresten :)

2008-04-01 @ 16:35:03
URL: http://cinderellas.blogg.se

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback