Utkast: Senaste: Staden ...

Senaste:


Staden du var i (förutom där du bor): Skeå El Boden Gissar Jag På

Landet du var i (Förutom där du bor): Finland Måste Det Bli

Personen du kysste: Hmmz *Funderar* Opsss Måste Jag Verkligen Svara På Den ???

Personen du kramade: Måste Bli Ebbsson

Gången du grät: Igår När Jag Såg En Film Som Skulle Vara Komedi Om Jag Förstod Rätt *S*

Gången du åkte bil: Några Timmar Sedan Då Jag Var På Elgiganten o Dollar

Personen du pratade med: H På Sms *S* Fast Om Vi Skall Ta Ordagrant Talat Med Så Var Den Kusin J *Ler*

Sms:et du fick: Var Nog Av H - Ok Nice De :)

Du åt: Mammas Köttgryta Med Ris

Du drack: KranVatten

Låten du hörde: Inte En Aning Vad Den Heter Som Spelas På Radion Nu *S*

Du köpte: Brööööd o Mjöööölk

Gången du ljög: Jag Ljuger Aldrig ... Opssss Där Ljög Jag Allt *S*

Gången du blev riktigt sårad: Oj Det var Nog H Som Var Orsaken Till Det Bara För Nån Dag Sedan ...

Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback