Sveriges Nationaldag

Ja tänka sig att det är Sveriges Nationaldag men inte får man då ta å fira den i det underbara vädret med glatt humör å vifta med flaggor i luften medans du tar dig ton å sjunger med din underbara stämma nationalsången som så fint hör till , ne för då kommer farbror polis å vill att du skall följa med honom en liten stund å oj så får du sitta i arresten resten av denna vackra nationaldag för att du hetsat upp en annan folkgrupp som inte alls tycker att det är passande med glada människor som hyllar sitt land .... Åh varför i hela friden skall då dagen vara röd om den ändå int får firas av dem som vill det ...
Jag menar är det verkligen så fel att fira sin nationaldag som norskarna ? Jo tydligen det ... Men jodå vilken annan dag som helst kan den som vill få sxpringa med ett annats lands flagga å skrika å hojta å hylla det landet ....
Man kan ju undra vad som kommer härnäst , skall vi plocka bort midsommarstången å byta ut tomten till A***H ?? jo man kan ju undra vem som skulle överta tomtens plats .... Å i dagens läge har vi ju redan fått plocka bort skolavslutningen i kyrkan å ja just det sveriges nationalsång som i alla år fåtts sjungas som avslutning ....

Åh NEJ jag har egentligen inget i mot någet men jag tycker bara det är lite fel att man inte kan få en endaste dag att fira vårt vackra avlånga land med sång å skratt å en stolthet i kroppen som snart inte finnes kvar ....


En vacker syn eller ? Ta dig då en rejäl titt för snart är den utbytt


Åhh jooo jag har nog vaknat på lite fel sida av sängen så ja jag klagar å har mig som en tok

Goder Morgon förresten *skrattar*

Kommentarer
Postat av: Sessa

Lät inge bra de där du...

Vi får vifta med flaggpr och sjunga nationlasången när du e här... Haha

2008-06-06 @ 15:19:16

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback