Men Sänke !!

Jaha få se nu en liten uppdatering om veckan

Måndagen hände inte allt för mycket sov å tog de lungt  åt på max hehe
Tisadagen hände inte heller någet åt gott å sov middag
Onsdagen var jag på staden å sökte nå att shoppa men de fanns ju inget jag ville ha =( var dessutom med lilla sessa på stan med , de va skoj =)
Torsdagen låg vi å sov som de kanske syntes på midsommar kortet var ut å åkte lite bil å var på en återvinningstation å kasta stuff åt en tjej sen sova sig lite till ( Mohahaha )
Fredagen Midsommar vill säga var vi mest hemma ut o kolla läget en sväng på staden på kvälla med en mupp *asg* snacka om att jag å mimmi hade oss ett gott skratt åt muppen ... träffa på en clown , en björn å två andra skrämmande männsikor ... jofan vi åt tacos osså , var inte direkt på nå humör när min lilla stackare var så sjuk å hande massa ont , nu vara det bättre *tack o lov *
Lördagen var med lugn var å handla sen åt lite gott , sen vette gudarna va vi gjorde
Söndagen ja vad hände då ? bra fråga , jo vi var hos Lollo en sväng å spela spel hehe sen så var de sova igen
Måndagen var jag i hammerdal å gåxsjö en sväng åt massa goda plättar till middag sedan när vi kom hem for jag till torvalla en sväng
Idag har jag inte hunnit med så mycket mer än druckit kaffe .... ska snart fara å äta pizza på världens bässta resturang hahha ne inte världens bästa utan östersunds =)

Jodu sessa det gick bra skall du veta så de så !!!!

Åh Min lilla älskade Sandra ne jag vara ingen bra vän som låter dig vara alldelens ensam på midsommar de skall inte hända igern *asg* Men ja vi ska leva loppan på kalaset iallfall utan massa massa alkohol för min del iallfall =)
Joooooo jag ber så mycket om ursäkt hoppas du förlåter mig haha jag får kompentsera dig när jag kommer hem *puss å kram*

XOXO  / Jen



Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback