Lider








Ajja De Onda Bettet Inte
Nog Med Det Så Haltar Han Massa
Ledsen Gustav       Sixten Tröstar      Närbild Av Gossen   

Uscha jag lider med min stackars gustav han har så ont så han vill bara ligga stilla å stirra in i väggen åh skäms gör han han oxå =( ,,,, satans jävla pissnisse katt som spöa min gustav å satte sina jävla huggtänder i gustavs bak så nu har han 2 hål där å inte nog med det vetrinären var tvugen raka en fyrkant i gustavs päls så han kom åt å undersöka å smörja in å vad han nu gjorde med sin virkpinne skall vi tala tyst om , jag som är så blödig var iallfall tvugen gå ur rummet ... Sen hade min pojk feber osså så nu får han gå på en liten medecin kur i 14 dagar , åh vad får den andra skitans pissnisse katten ? ne inget alls han får springa omkring å pissa överallt å inte nog med det inne hos folk oxå , åh spöa upp andra katter är nog hans enda hobby ....
Åh ärligt talat hade jag velat ta bort katten dära , men det är ju i grund å botten inte hans fel utan ägarens som inte kan se till sin katt så jag skall fan skicka en räkning till henne om inte annat får hon fan LASTRERA katten så den får lugn i sig själv den mår ju inte bra tråkigt nog för den är rätt fin iallfall å det är ju katten som får skit för allt fast det egentligen är ägarens ANSVAR att se till sin katt å så att den mår bra ................


ONDER ................


Nu har ja spytt lite galla

tack för mig




xoxo / Jen

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja inte sa jag att jag inte trodde dig :P

Postat av: Hans i stockholm

Man får så ont i hjärtat av att se djur lida.

2008-06-17 @ 01:33:00

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback