Jasså

Ja nu funkar det allt att blogga men igår funka det faen inte å då hade ja ju kommit på någet att blogga om men nu har jag ju glömt bort det ju det vara ju som typiskt , men nu ska jag försöka komma ihåg att blogga lite oftare så min man buffel blir ledsen i ögat har ju nu lovat att blogga för honom men de blir ju lite svårt nä'r man inget intressant har att förtälja ...
Är fortfarande i vackra staden östersund å kommer förmodligen vara kvar hära ett tag till , jag trivs ju så bra hära fast jag saknar min Sandra å så saknar jag Ebbson en jälla massa å min lilla mamma å så saknar ja ju Åsa med , men hon kanske skulle komma hit en sväng å va någon dag , de kan bli skoj de så får jag visa hennne lite allt möjligt hära =) åh så blire fest fest å åter fest *Mohahaha*
Den andra mannen i mitt liv e det som inte så mycket att tala om mera finns la typ Ikket men de är ju som de är ... hehe har int sett till honom ...
Därimot så finns de annat Whooohooo .......

Jaha vad ska ja mera skriva då ? jo idag blir det grillning av fläskfile å pommes å bea =)
sen vette gudarna vad vi hittat på för bus ja å frun o lilla pojkvaskan ....

Ne nu ska de tas ett go bloss sen bränna nå låtar å därefter blire Maxi Yatzy



Ja nu gubben min har ja skitt en helt ointressant blogg men du får nöjja det med det *pöss å kram å nyp i stjärta*


XoXo / Jen

Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback